Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009

Ενός!


Χθες, έγινα ενός χρόνου μπλόγκερ. Το ξέχασα όμως το πρώτο μου γενέθλιο, οπότε σβήνω σήμερα ένα κεράκι.

Πέρισυ λοιπόν, βρήκα ένα παράθυρο στον κόσμο που δεν ήξερα ότι ήταν ανοιχτό. Παιδί του απελπιστικού Δεκέμβρη του 2008, το μπλογκάκι μου με γλίτωσε από σίγουρη πολιτική κατάθλιψη. Και όσοι γκρινιάζουν πως πίσω από οθόνες δεν βρίσκεις φίλους, δεν λένε καθόλου αλήθεια. Κάνεις φοβερούς φίλους, από κει που δεν το περιμένεις, ξεβαριέσαι, κάνεις πλακίτσες, αλλά λες και πολλά σπουδαία.

Άντε, φου και να τα χιλιάσω!

το γατάκι των γενεθλίων είναι του http://skount.blogspot.com/2008/07/blog-post_23.html

5 σχόλια:

Yannis Zabetakis είπε...

να τα χιλιάσεις βρε με ορυκτέλαια, και ...ποντικια!

http://www.zabetakis.net/?p=2034

γατάκι είσα...θα σε αρέσουν τα ποντίκια
στις εταιρείες τροφίμων

οεο

Prokopis Doukas είπε...

Οοου, χάπι μπέρθντεϊ!!! Πολύχρωμη και δημιουργική! :-)

ecobubble είπε...

Να τα εκατοστήσεις, όπως πάντα χωρίς βία και φοβία!!!!!!!!!!!
smats στο φοβερό γατουλίνι!!!!

Theodota είπε...

Αχ ευχαριστώ! Γιάννη, το ορυκτέλαιο το'κοψα γιατί μου προκαλούσε μια φούσκωση...
ecobubble, μου'δωσες ιδέα για ν'αλλάξω τον υπότιτλο του μπλογκ μου!

Thomas Xomeritis είπε...

Χρόνια αβίαστα, αγωνιστικά και άφθονα. Θυμάμαι ότα σε πρωτοδιάβασα σε internet cafe στην Κόστα Ρίκα.