Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2009

To πρωτάκι μου…


Σήμερα ο μεγάλος μου έγινε πρωτάκι! Φόρεσε το καλό του σορτσάκι, πέδιλα και πορτοκαλί μπλουζάκι, χασμουρήθηκε και φάνηκαν τα τρία πρώτα δοντάκια που κουνιούνται και βγήκε τρέχοντας στην αυλή να βρει τους κολλητούς του, κάτι άλλους φοβερούς ρέμπελους που ετοιμάζονται να φάνε ζωντανές δασκάλες. Από πίσω ακολουθούσε πηδώντας ο μικρός, που ελπίζει μια μέρα να πάει σχολείο και το μισό τους σόι δακρυσμένο…

Θυμάμαι τις δικές μου μέρες στο σχολείο και μαυρίζω, γιατί και τότε μαυρίλα ένιωθα. Δεν μου λείπουν καθόλου. Μέσα στην τάξη, ειδικά όταν είχαμε αριθμητική και αργότερα μαθηματικά, έβλεπα τους αριθμούς να πηδάνε γύρω μου και να μην μπορώ να τους μαζέψω. Ήταν σαν να υπήρχε ένας τοίχος που με εμπόδιζε να τους πιάσω. Και ήμουν σίγουρη πως έπασχα από πανηλιθιότητα. Κοίταζα έξω από το παράθυρο και έβλεπα τις κυρίες φορτωμένες με τσάντες και ονειρευόμουν πως ήμουν νοικοκυρά που πέρναγε ώρες στη λαϊκή, μετά έκανε βόλτες στην Αθηνάς και στο τέλος γύρναγε σπίτι για να μαγειρέψει. Το μόνο που μου λείπει από το δημοτικό είναι τότε που χτύπαγε το κουδούνι και κάναμε σπριντ μέχρι το Ζάππειο,
μαζί με τα άλλα κορίτσια που πήγαιναν στο Παγκράτι. Από το λύκειο βέβαια δεν μου λείπει απολύτως τίποτα και δεν έχω πατήσει το πόδι μου εκεί από την τελευταία μέρα του.


Ελπίζω το πρωτάκι μου να τα πάει καλύτερα στο σχολείο από τη μαμά του. Έχει πολλούς κολλητούς, μικρό αδελφό που ήδη ξέρει τα γράμματα και του τα δείχνει, μια πολύ καλή δασκάλα, θεία δασκάλα που του μαθαίνει φοβερά πράγματα με παιχνίδι, πολύ πιο ωραία βιβλία από τα δικά μας και μαμά που δεν δίνει δεκάρα για τους βαθμούς του.

Άντε, καλά να'μαστε και σε τρία χρόνια θα σας γράψω για το δεύτερο πρωτάκι μου!

13 σχόλια:

kayadesigner είπε...

Γλυκιά γλυκιά ανάμνηση! Καλή αρχή και με τη σάκα γεμάτες αναμνήσεις!

Καλημέρα!

Yannis Zabetakis είπε...

ο Ναθάνιελ, το δικό μας ...νηπιο-πρωτάκι, στέλνει αγωνιστικούς χαιρετισμούς στο πρωτάκι σου και φίλο του Μ.

!!

το άλλο ...[Θησέας] κάθεται σπίτι διότι...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_09/09/2009_328588

και μαζεύει δύναμη να σκοτώσει τα μυθικά τέρατα, Προκρούστηδες και λαλάκηδες!

Θεοδoτα Ναντσου είπε...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ!

Μεγαλύτερη αγωνία έχουμε οι γονείς για το σχολείο, απ'ότι τα πρωτάκια μας. Ελπίζω όλα τα νηπιαγωγάκια, πρωτάκια, δευτεράκια όλου του κόσμου να αγαπήσουν το σχολείο που δεν αγάπησαν οι μεγάλοι, να αγαπήσουν και τα βιβλία, αλλά να μη χάσουν τα κέφια και το παιχνίδι τους!!

Ανώνυμος είπε...

...και μαμά που δεν δίνει δεκάρα για τους βαθμούς του...Πόσο υπέροχο είναι αυτό που λες !!! ετσι ήταν κ η μαμά μου και σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδιά δεν ένιωθα την πίεση να πάρω άριστα ,να είμαι Η καλύτερη μαθήτρια,να κρατήσω την σημαία (αηδίες ) κτλ. Αντιθέτως ένιωθα ότι μου είχε εμπιστοσύνη κ με έκανε να αισθάνομαι ελεύθερη !!!

όταν του μάθεις συλλαβές μην ξεχάσεις τ+ο =το τ+α =τα όόόόλο μαζί ΤΟΤΑ

Ανώνυμος είπε...

...και μαμά που δεν δίνει δεκάρα για τους βαθμούς του...Πόσο υπέροχο είναι αυτό που λες !!! ετσι ήταν κ η μαμά μου και σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδιά δεν ένιωθα την πίεση να πάρω άριστα ,να είμαι Η καλύτερη μαθήτρια,να κρατήσω την σημαία (αηδίες ) κτλ. Αντιθέτως ένιωθα ότι μου είχε εμπιστοσύνη κ με έκανε να αισθάνομαι ελεύθερη !!!

όταν του μάθεις συλλαβές μην ξεχάσεις τ+ο =το τ+α =τα όόόόλο μαζί ΤΟΤΑ

Yannis Zabetakis είπε...

σ+κ+α = σκα
τ+α = τα

σκατά!


οεο

alepou είπε...

καλή αρχή κι ένα γλυκό φιλί στο πρωτάκι

Yannis Zabetakis είπε...

ο αητός στην τσάντα του γιατί κοιτά προς τα δεξιά?

οεο

Τσαλαπετεινός είπε...

Καλό ξεκίνημα και μακάρι να πιάνει τους αριθμούς στον αέρα- αν συνεχίζουν βέβαια να πηδάνε γύρω γύρω όπως στην εποχή της μαμάς του.

Όσο για το μικρό - νομίζω ότι σε τρία χρόνια πρέπει να πάει κατευθείαν στο γυμνάσιο και όχι δημοτικό. ;-)

φιλιά και στους δύο

Theodota είπε...

Αχ Τσαλαπετεινέ, οι αριθμοί δυστυχώς δεν άλλαξαν. Εξακολουθούν να πηδάνε γύρω απ'τη μαμά του. Κάτι τα καινούρια βιβλία, κάτι τα μυαλά του που'ναι καλύτερα από της μαμάς του, ελπίζω ότι κι'εγώ κάτι θα μάθω τώρα που ξανάρχισα το σχολείο μαζί του!

Ωχ Γιάννη, δεν το πρόσεξα! Θα δώσω πίσω την τσάντα...

ecobubble είπε...

Καλή αρχή στο πρωτάκι σου!!!
Δεν θα το πιστέψεις αλλά θυμάμαι την πρώτη μέρα που πήγα σχολείο. Μου την είχαν παρουσιάσει οι γονείς μου ως μία από τις σημαντικότερες της ζωής μου... Αυτό που κατάλαβα γρήγορα, ήταν ότι η μέρα αυτή είναι το τέλος της αθωότητας...και αυτό είναι και καλό και κακό...

Thomas Xomeritis είπε...

Καλή αρχή! Το κυριότερο είναι ότι έχει μαμά και μπαμπά με φιλομάθεια και εκεί βρίσκεται το κλειδί.

Ανώνυμος είπε...

Mhn to fovasai to paidi...exei geres vaseis apo thn ntanta a pou ton efodiase me tis themeliwdeis arxes ths texnhs :)
Mary Law