Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009

Ποια πολιτική για το περιβάλλον;

Μπερδεύτηκα με το ΠΑΣΟΚ. Έχω διαβάσει το αξιόλογο κείμενό τους για την πράσινη ανάπτυξη, παρακολουθώ επισταμένα τις δηλώσεις όλων των βουλευτών που ασχολούνται με το περιβάλλον και τα περιβαλλοντικά προγράμματα όλων των κομμάτων. Ξέρω πολύ, μα πάρα πολύ καλά ότι η μάλλον επόμενη κυβέρνηση έχει ένα περιβαλλοντικά σκούρο παρελθόν, όπως επίσης ξέρω ότι προεκλογικά όλα τα σκούρα όλων των κομμάτων τρώνε μπογιάτισμα. Όμως, για το ίδιο πράγμα δυο εξίσου υπεύθυνοι να λένε κάτι άλλο;
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Το αντικοινωνικό αυτό χαράτσι θα καταργηθεί από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Θα εφαρμόσουμε μια ολοκληρωμένη πολιτική για τις μεταφορές στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για την πράσινη ανάπτυξη με πρώτο στόχο την ενίσχυση των μαζικών μεταφορών. Για το περιβάλλον, πιο βλαπτική είναι η χρήση του αυτοκινήτου από την κατοχή του.

Δείτε ένα πασοκικό μπέρδεμα για μια κορυφαία υποκρισία με περιβαλλοντική κουκούλα του απερχόμενου υπουργού ΠΕΧΩΔΕ και πείτε μου:

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ 27/7/2009:

Θέλω να πιστεύω πως την αλήθεια για τις προθέσεις του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το γελοίο μέτρο ενίσχυσης της αγοράς αυτοκινήτων τη λέει ο εκπρόσωπος τύπου που μοιάζει πολύ πιο διαβασμένος από τον πολιτικό εκπρόσωπο για τα θέματα περιβάλλοντος. Αλλιώς, γιούχου!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_17/09/2009_329573

διάβασε το τέλος, τι λέει ο κουβέλης... τα ακριβώς αντίθετα!

Ανώνυμος είπε...

Η πρώτη άποψη του Παπακωνσταντίνου στην Ελευθεροτυπία 27/7/2009
είναι σωστή, γιατί δεν έχει τόση σημασία αν έχεις ενα παλιό αυτοκίνητο, αλλά πόσα χιλιόμετρα αυτό κάνει σε ενα χρόνο. Η ρύπανση έχει σχέση με την κυκλοφορία του ΙΧ και άρα με τα km. Θα έπρεπε τα τέλη κυκλοφορίας να είναι συνδεδεμένα με τα km που κάνει το Ι.Χ. Με το μέτρο της Ν.Δ υπάρχει το παράδοξο να πληρώνει περισσότερα τέλη αυτός που έχει ενα παλαιάς τεχνολογίας Ι.Χ και το κυκλοφορεί ελάχιστα και μόνο σε ώρα ανάγκης, ενώ λιγότερα τέλη πληρώνει αυτός που αγοράζει Ι.Χ νέας τεχνολογίας (σημ: Η Ελλάδα δεν παράγει αυτοκίνητα εισπράττει όμως φόρους απο την αγορά των αυτοκινήτων)και κυκλοφορεί πάρα πολύ. Δεν τον ελέγχει κανείς πόσο κυκλοφορεί. Με αυτό το σκεπτικό τα μέτρα βλάπτουν και το περιβάλλον και τους καταναλωτές όχι όμως τη γρήγορη είσπραξη φόρων

Venetia είπε...

Η πρώτη άποψη του Παπακωνσταντίνου στην Ελευθεροτυπία 27/7/2009
είναι σωστή, γιατί δεν έχει τόση σημασία αν έχεις ένα παλιό αυτοκίνητο, αλλά πόσα χιλιόμετρα αυτό κάνει σε ενα χρόνο. Η ρύπανση έχει σχέση με την κυκλοφορία του ΙΧ και άρα με τα km. Θα έπρεπε τα τέλη κυκλοφορίας να είναι συνδεδεμένα με τα km που κάνει το Ι.Χ. Μ ε το μέτρο της Ν.Δ υπάρχει το παράδοξο να πληρώνει περισσότερα τέλη αυτός που έχει ένα παλαιάς τεχνολογίας Ι.Χ και το κυκλοφορεί ελάχιστα και μόνο σε ώρα ανάγκης, ενώ λιγότερα τέλη πληρώνει αυτός που αγοράζει Ι.Χ νέας τεχνολογίας (σημ: Η Ελλάδα δεν παράγει αυτοκίνητα εισπράττει όμως φόρους από την αγορά των αυτοκινήτων)και κυκλοφορεί πάρα πολύ. Δεν τον ελέγχει κανείς πόσο κυκλοφορεί. Με αυτό το σκεπτικό τα μέτρα βλάπτουν και το περιβάλλον και τους καταναλωτές όχι όμως τη γρήγορη είσπραξη φόρων

Spastos Petalakis είπε...

Καλά κάνεις και τα σημειώνεις αυτά, γιατί δεν νομίζω πως κανένα κόμμα ουσιαστικά σκέφτεται το περιβάλλον, εκτός από τους Οικολόγους, που να πω την αλήθεια, χθες ο κ. Χρυσόγελος ήταν εξαιρετικός!
Άλλωστε όλοι με αυτοκινητάρες κυκλοφορούν και το παίζουν και σταρ!

Θεοδoτα Ναντσου είπε...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα σχόλια και συγνώμη για το μπάχαλο με τις εγκρίσεις σχολίων (το έσβησα τελικά και ας δέχομαι και spam!!!).

Ναι, σωστά, τελικά στην Ελλάδα δεν παράγουμε μεν αυτοκίνητα, εισπράττουμε απλώς από αυτά. Παράγουμε όμως ποδήλατα και δεν τα πριμοδοτούμε καθόλου!